To Facebook τιμωρεί τους διαχειριστές σελίδων με αργά site

11/09/2016

 

 

H ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας μέσα από τα κινητά θα επηρεάζει σύντομα το κατά πόσο οι χρήστες του Facebook θα δουν τις διαφημίσεις σας, όπως ανακοίνωσε το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο. Από την στιγμή που το Facebook έριξε στο τραπέζι αυτnή την φιλοσοφία, θα εξετάζει την απόδοση της ιστοσελίδας και των σύνδεσεων με το δίκτυο ενός ατόμου στα συστήματα διαφημίσεων που θα ακολουθεί. 

 

Αυτό ίσως θα μπορούσε να σημαίνει ότι οι διαφημιστές θα πληρώνουν περισσότερα εάν έχουν ιστοσελίδες με αργό loading. Αυτό δεν είναι ακόμη σαφές, αλλά αξίζει να το παρακολουθήσουμε τους επόμενους μήνες για να δούμε αν οι διαφημιστές με αργούς χρόνους φόρτωσης θα πληρώνουν υψηλότερο κόστος απ' ό,τι οι διαφημιστές με πιο γρήγορα sites. Για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να αποκτήσουν ταχύτερη εμπειρία, το Facebook προτείνει το Prefetching.

 

 

Πώς θα δουλεύει το Prefetching στο Facebook;

 

Αυτό σημαίνει ότι το Facebook θα κατεβάζει το περιεχόμενο των κινητών συσκευών (τόσο οργανικά όσο και διαφήμιση) εκ των προτέρων.

 

Σύμφωνα με άρθρο του Facebook, σας παραθέτω περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την προφόρτωση:

 

"Με την προφόρτωση το Facebook μπορεί να κατεβάζει εκ των προτέρων περιεχόμενο για κινητά. Για παράδειγμα, ας πούμε ότι έχετε δημιουργήσει μια διαφήμιση για κινητά η οποία περιλαμβάνει ένα σύνδεσμο ή μια προτροπή που οδηγεί στον ιστότοπό σας για κινητά. Όταν κάποιος κάνει κλικ στο σύνδεσμο ή στην προτροπή που περιλαμβάνεται στη διαφήμισή σας, ένα μέρος του περιεχομένου στο οποίο οδηγεί μπορεί να έχει ήδη προφορτωθεί και έτσι εμφανίζεται πιο γρήγορα.

 

Το Facebook προφορτώνει μέρος τόσο οργανικού όσο και διαφημιστικού περιεχομένου. Η προφόρτωση είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για όσους χρησιμοποιούν το Facebook και η σύνδεσή τους στο δίκτυο είναι αργή ή όχι πολύ καλή. Για τους χρήστες του Facebook, η προφόρτωση καθιστά δυνατή την ταχύτερη φόρτωση του περιεχομένου σε ιστότοπους για κινητά, κάτι που εξασφαλίζει ακόμα καλύτερη εμπειρία όσον αφορά τη χρήση της εφαρμογής Facebook σε συσκευές Android και iPhone.

 

Και για τους διαφημιζόμενους, η προφόρτωση παρουσιάζει μια σειρά από πλεονεκτήματα, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και τα εξής:

 

Μειώνεται ο χρόνος φόρτωσης του ιστότοπου για κινητά του εκάστοτε διαφημιζόμενου, γεγονός που μπορεί να βελτιώσει την απόδοση των διαφημίσεών του και την αλληλεπίδραση του κοινού με αυτές.

Μειώνεται η πιθανότητα αποχώρησης των χρηστών μεταξύ της χρονικής στιγμής που κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση και της στιγμής που ολοκληρώνεται η φόρτωση του ιστότοπου για κινητά του διαφημιζόμενου."

 

Ο μεγάλος στόχος εδώ είναι η αύξηση της απόδοσης της διαφήμισης και του engagement. Εάν έχετε μια διαφήμιση που στέλνει τους χρήστες σε μια ιστοσελίδα με αργό loading, η διαφήμιση πιθανότατα θα προσφέρει χαμηλότερες επιδόσεις στο κομμάτι του engagement, το οποίο σημαίνει ότι θα πληρώνετε περισσότερα για διαφήμιση. Είναι βέβαιο πως θα επηρεάσει και η αλλαγή του αλγόριθμου του Facebook.

 

 

Πώς μπορούν οι διαφημιστές να κάνουν βελτιώσεις για κινητά;

 

Το Facebook προσφέρει πέντε συμβουλές για τις επιχειρήσεις για το πώς να βελτιστοποιήσουν τις ιστοσελίδες τους:

 

  • Ελαχιστοποίηση των Landing Pages, plugins και των σύνδεσεων συντόμευσης

  • Συμπίεστε αρχεία για να μειώσετε το χρόνο του loading στα κινητά

  • Βελτίωση του χρόνου απόκρισης του server με τη χρήση multi-region hosting

  • Χρησιμοποιήστε ένα υψηλής ποιότητας δίκτυο με περιεχομένο παράδοσης για να προσεγγίσετε το κοινό πιο γρήγορα

  • Αφαιρέστε τον render αποκλεισμό του JavaScript

 

Όπως το ξεκίνησε η Google, το Facebook προσπαθεί να κάνει την συνολική εμπειρία μέσω κινητών συσκευών ακόμα γρηγορότερη.

 

Σχετικά με τα οργανικά αποτελέσματα, το Facebook εισήγαγε την επιλογή των "άμεσων άρθρων" για να παρέχει στους χρήστες άρθρα που φορτώνουν με μεγάλη ταχύτητα.

 

 

Πηγή

Ετικέτες:

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Πρόσφατες Αναρτήσεις
Please reload

Αρχείο
Please reload

Ετικέτες
Please reload

Ακολουθήστε μας
  • RSS Social Icon
  • Facebook Basic Square
  • LinkedIn Social Icon
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square